Opgelost door SuiteHome.NL: Betaalde producten niet geleverd

Willem

Op 8 januari 2013 bestelden wij een pakket huishoudelijke attributen bij Suitehome.nl onder bestelnummer 59747 en betaalden 123, 25 euro via IDEAL. Op 8 februari deelde het bedrijf ons desgevraagd mee dat levering enige tijd kon duren, omdat de bestelde producten van verschillende fabrikanten afkomstig zijn.
Aangezien levering uitbleef, hebben we op 1 maart 2013 met Suitehome gebeld en is ons toegezegd, dat levering binnen 1 à 2 weken zou plaatsvinden. Een medewerker verzekerde ons dat Suitehome ons zou berichten over de voortgang.
Toen op 15 maart geen enkel product van de bestelling geleverd was en ook niet met ons gecommuniceerd was, hebben we een aangetekende brief geschreven naar het bedrijf. De brief kwam onbesteld terug, omdat het postbusnummer dat op de site staat, niet lijkt te bestaan.
In april hebben we deze klacht ook al eens gepresenteerd in Klachtenkompas. Toen heeft het bedrijf wel gereageerd op de oproep, maar nooit de klacht opgelost.
Vandaag, 28 mei, is de klacht nog niet opgelost; wij willen de koop annuleren en het betaalde bedrag teruggestort zien.

We willen de koop annuleren en het betaalde bedrag teruggestort zien.

SuiteHome.NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Willem
    Ja, graag de koop annuleren; we zien het bedrag graag teruggestort.

Willem

Ook een klacht indienen over ?