Opgelost door Suitsupply: Maatpak Suitsupply Den Bosch (Extreem lange levertijd, anders dan aangegeven.)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165405
Gebruiker
Sander
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 17 januari 2016 (week 2) een maatpak besteld bij Suitsupply Den Bosch, hierbij gaven ze aan dat het ongeveer 7 weken zou duren wanneer deze geleverd zou worden.
Inmiddels is het aanstaande maandag 17 april 2016 (week 17) en is dit pak nog steeds niet geleverd. Dit is meer dan een dubbele levertijd momenteel.
Na gebeld te hebben in week 10 gaf Suitsupply Den Bosch aan dat de stof niet voorradig was.

Als ik dit had geweten had ik zeker geen pak besteld bij Suitsupply.
De intentie was ook om direct een ander pak te bestellen wanneer deze geleverd zou worden maar hier in ben ik het vertrouwen kwijt.
Voor het bedrag van 429,- mag je redelijker wijs aannemen dat zowel het pak van goede kwaliteit is als de service. Mijn mening is ook dat Suitsupply zeer in gebreke is.
Voor uitoefening van mijn functie had ik dit / deze pak(ken) nodig maar helaas sta ik met mijn rug tegen de muur.


Gewenste oplossing

Oplossing bepaald door Suitsupply
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Suitsupply
    Datum
    Geachte heer Lemmers,
    Dank voor uw bericht.
    Laat ik vooropstellen dat dit absoluut on-acceptabel is en ik bied U hierbij mijn welgemeende excuses aan.
    Graag nemen wij maandag a.s. telefonisch contact met U op om tot een goede en snelle oplossing te komen.
    Mvrgr.
    Eddy Beer
    Quality manager Suitsupply
  2. Auteur
    Sander
    Datum
    Klacht afgehandeld met een gepaste oplossing door SuitSupply

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Suitsupply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen