Opgelost door Suitsupply: Scheur elleboog Non-Iron

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255585
Gebruiker
GJZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb een No-iron shirt van nog geen jaar oud welke op de elleboog gescheurd is. Een collega van mij had hetzelfde probleem.
Ik draag het shirt op een normale manier en veelal op kantoor. Dit zou dus niet moeten kunnen binnen zo een kort tijdsbestek.
Ik heb Google geraadpleegd of meer mensen hier last van hebben. Dit bleek het geval. Ook is er in 2014 een identieke klacht op dit forum gepost,
Gezien de frequentie ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden.
Alle andere shirts (meestal Egyptian Cotton) van Suitsupply draag ik zonder klachten. Ook over de pakken ben ik uitermate tevreden.

De oplossing

Verklaring/compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Suitsupply
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Telefonisch contact gehad met dhr. Zijlstra en een afspraak in de winkel gemaakt mbt het shirt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GJZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Keurig opgeslost. Ik werd gelijk gebeld om een afspraak te maken. In de winkel is het shirt omgeruild. Hele goede service!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Suitsupply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen