Klacht Sulake: Niet serieus behandeld

Klachtnummer
# 161420
Gebruiker
Routch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meer dan 1500 euro uitgegeven aan de online community Habbo van het bedrijf Sulake, maar ze hebben mij zonder duidelijke reden geblokkeerd van hun website, waardoor ik geen toegang meer heb tot mijn goederen. Ik mail hun klantenservice intussen al een jaar maar ze verzinnen steeds smoesjes waardoor ze niet hoeven te reageren. Ik voel me als consument in de maling genomen en weet zeker dat ik ten onrechte ben geblokkeerd van de website. Wat ik ook mail; het werkt niet, ik heb heel mijn situatie uitgelegd, maar ze sluiten gewoon mijn klantenservice tickets. Ook ben ik door het bedrijf geblokkeerd op Twitter, de reden hiervan is mij ook onduidelijk.

Ze zeggen bovendien dat ze niets voor mij kunnen betekenen omdat ik al 6 maanden ben geblokkeerd van hun site.

Ik ben altijd netjes geweest, heb zelfs mijn excuses aangeboden (zonder dat ik dus weet wat ik heb gedaan!)

De oplossing

Weer toegang tot mijn online account "Routch"

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sulake hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sulake?