Klacht Summerfeelings.nl: Neem verantwoordelijkheid.

Klachtnummer
# 273334
Gebruiker
lies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 dagen lek luchtbed. Veelvuldig mailcontact met firma. Schuift het af op Intex. Zij zijn echter de verkoper. Na 3 weken nog geen oplossing. Intex heeft het druk??
Stuk plastic opgestuurd uit luchtbed. Was verzoek Summerfeelings.
Het enige wat ik wil is geld terug. Verkoop liep via Bol.com
Zij hebben correct naar mij gereageerd.
Summerfeelings geeft aan dat zij balen van mijn mails. Ik heb vele malen online bestellingen gedaan. Zeker bij Bol.com.
En hen geen verwijt.zij bemiddelen.
Verzoek aan Summerfeelings alleen aankoop bedrag terug te storten. Zij kunnen dat verder met Intex afhandelen. Zij zijn verantwoordelijk.

De oplossing

Bedrag luchtbed zsm terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Summerfeelings.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Summerfeelings.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen