Klacht Sumup: Sumup wil of kan geen oplossing bieden voor dit probleem.

Klachtnummer
# 362509
Gebruiker
dam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het geleverde draadloze pinapparaat Sumup3G heeft een slechte internetverbinding waardoor pinbetalingen niet kunnen worden gedaan of zeer traag worden uitgevoerd.

Gewenste oplossing

Ik wil op de eerste plaats dat men er voor zorgt dat het 3G apparaat goed functioneert. Indien dat niet mogelijk is wil het 3G apparaat inruilen voor een Sumup Air en het prijsverschil gerestitueerd krijgen. Hopelijk werkt het Air apparaat wel naar behoren. Indien men mij niet van een functioneel apparaat kan voorzien, wil ik dat de koop omgedaan wordt gemaakt en ik mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sumup is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Sumup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen