Klacht Sun-Arts: Vliegengordijn functioneert niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445987
Gebruiker
Fietsbel11
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een duur vliegergordijn van jullie gekocht 100 euro, en de een na de andere vlieg komt er tussen door, alles plakt of krult in elkaar, zitten kieren van wel 3,5 cm tussen. Voor die prijs mag je toch wel wat verwachten, wat gaan jullie hier aan doen. Warm maken helpt niet. Het liefst wil ik mijn geld terug.

Annemarie Koole
065200393

De oplossing

Dat ik hem terug geef en mijn geld terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Sun-Arts
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Koole,

    Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van een van onze producten.

    Echter, dit is de eerste keer dat we van uw klacht vernemen.
    Zowel rechtstreeks als via een verkooppunt is niets onder uw naam binnengekomen.
    Het is daarom nogal vreemd dat u uw klacht zo op internet gooit, zonder dat voor ons duidelijk is wat nu precies het probleem is of geprobeerd is om samen tot een oplossing te komen.

    In de eerste instantie is altijd het verkooppunt verantwoordelijk voor de klachtafhandeling. Als zij hier niet uitkomen kunnen ze contact met de leverancier opnemen.
    Wanneer u een product wilt retourneren en u uw geld terug wilt, zult u bij het verkooppunt moeten reclameren. Het product is daar tenslotte gekocht.

    Wanneer u via de normale weg contact met ons opneemt (via email; info@sun-arts.com of via de winkel) komen we graag met u tot een oplossing.

    Vriendelijke groeten,

    Team Sun-Arts

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fietsbel11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had totaal geen vertrouwen in het, in warm water leggen en met talkpoeder insmeren en met de verfbrander warm maken. En dan vervolgens volgend seizoen als je hem van de vliering haalt weer opnieuw moet beginnen. Intratuin gebeld en gezegd als je niet tevreden bent over een product dan moet je toch gewoon je geld terug krijgen, na overleg kreeg ik het verlossende telefoontje van Intratuin dat ik hem terug mocht brengen. Dat kreeg ik bij Sun Arts niet voor elkaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sun-Arts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen