Klacht Sun-Arts: Vliegengordijn functioneert niet.

Fietsbel11

Ik heb een duur vliegergordijn van jullie gekocht 100 euro, en de een na de andere vlieg komt er tussen door, alles plakt of krult in elkaar, zitten kieren van wel 3,5 cm tussen. Voor die prijs mag je toch wel wat verwachten, wat gaan jullie hier aan doen. Warm maken helpt niet. Het liefst wil ik mijn geld terug.

Annemarie Koole
065200393

Dat ik hem terug geef en mijn geld terug krijg.

Sun-Arts
    Goedemiddag mevrouw Koole,

Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van een van onze producten.

Echter, dit is de eerste keer dat we van uw klacht vernemen.
    Zowel rechtstreeks als via een verkooppunt is niets onder uw naam binnengekomen.
    Het is daarom nogal vreemd dat u uw klacht zo op internet gooit, zonder dat voor ons duidelijk is wat nu precies het probleem is of geprobeerd is om samen tot een oplossing te komen.

In de eerste instantie is altijd het verkooppunt verantwoordelijk voor de klachtafhandeling. Als zij hier niet uitkomen kunnen ze contact met de leverancier opnemen.
    Wanneer u een product wilt retourneren en u uw geld terug wilt, zult u bij het verkooppunt moeten reclameren. Het product is daar tenslotte gekocht.

Wanneer u via de normale weg contact met ons opneemt (via email; info@sun-arts.com of via de winkel) komen we graag met u tot een oplossing.

Vriendelijke groeten,

Team Sun-Arts

Fietsbel11
Ik had totaal geen vertrouwen in het, in warm water leggen en met talkpoeder insmeren en met de verfbrander warm maken. En dan vervolgens volgend seizoen als je hem van de vliering haalt weer opnieuw moet beginnen. Intratuin gebeld en gezegd als je niet tevreden bent over een product dan moet je toch gewoon je geld terug krijgen, na overleg kreeg ik het verlossende telefoontje van Intratuin dat ik hem terug mocht brengen. Dat kreeg ik bij Sun Arts niet voor elkaar.

Ook een klacht indienen over Sun-Arts?