Klacht Sun Express: 160 euro kwijt door niet kunnen vliegen

Klachtnummer
# 464521
Gebruiker
Libregts65
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had bij Sun Express extra beenruimte gereserveerd kosten 160 euro nu konden we niet vliegen omdat Turkije op slot zat naar 10 mailtje waarop geen reactie volgt proberen te bellen naar een Nederlands nummer maar kunt alleen duits of turks kiezen. gedaan bijna 1 uur aan de lijn maar wordt niet opgepakt

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug of minimaal een voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sun Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sun Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen