Klacht Sun Style: Geen reactie op openstaand tegoed wat niet opgenomen kan worden

Klachtnummer
# 361628
Gebruiker
Harms9
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 100 euro tegoed op account die echter niet op te nemen is omdat pasje ineens niet meer aan account te koppelen is. Hierop heeft medewerker mail gestuurd naar hoofdkantoor, geen reactie. Hierop zelf via site mail gestuurd, ook geen reactie. Gebeld met vestiging in Zeist, zou terug gebeld worden, niets gehoord. Nogmaals gebeld, zou door betreffende medewerker teruggebeld worden, ook niet gebeurd.

De oplossing

Snel een oplossing bieden om tegoed op te kunnen nemen gezien deze binnenkort verloopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sun Style hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sun Style?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen