Klacht Sun Style: ik ontvang ongewenste sms-jes van een zonnebank bedrijf en ik krijg deze niet gestopt.

Berendsen5

Ik heb afgelopen paar jaar, meerdere malen een sms ontvangen van SunStyle studios om te komen zonnebanken tegen korting. In totaal gaat het ongeveer om 10 keer in 2 jaar tijd. De ene keer wordt in het bericht verwezen naar een Facebookaccount (www.facebook.com/SunStyleStudios) en de andere keer wordt in de sms tekst zelf een adres vermeld (Koning Lodewijklaan 152 Apeldoorn).
Tekst in van deze strekking: 'Wegens succes weer! Op vertoon van deze sms NU tm ma 04 sept ZONNEN €7,99 +alle flessen & zakjes 1+1 gratis! ALLEEN PINNEN! Koning Lodewijklaan 152 Apeldoorn.' (of dus: www.facebook.com/SunStyleStudios).
Ze gebruiken ook af en toe een nieuw nummer. Geen enkele actie die ik heb ondernomen heeft erin geresulteerd dat ik geen sms-jes meer krijg.
Wat heb ik al gedaan: terug ge sms-d, via Facebook een bericht op hun tijdlijn achter gelaten, via Facebook een privé bericht (messenger) achter gelaten, via Facebook een commentaar/ recencies achter gelaten; alle bij mij bekende nummers van SunStyle geblokkeerd. Netjes gevraagd en zelfs mijn gegevens uitgewisseld met iemand die ik via Messenger van FB te pakken kreeg. Niks hielp. Nadat ik het - publiekelijk op hun FB - wat minder netjes vroeg (ben het echt zat) ben ik nu in ieder geval op FB zelf ook geblokkeerd.
Het is voor zover ik weet geen betaalde sms dienst... wel een ongewenste...
Mijn nummer is overigens geregistreerd bij onder meer het bel-me-niet register.
En ik zonnebank niet, nooit gedaan en zal dit ook nooit doen. Heb geen idee waarom ik in deze lijst terecht ben gekomen en waarom het zoveel moeite kost om eraf te komen.

1 oplossing: geen sms-jes meer ontvangen, dus mijn nummer van de verzendlijst(en) verwijderen. Ik hoef geen excuses.. helemaal niks.. alleen geen sms meer...

Wij vinden dat Sun Style hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sun Style?