Klacht Sun Style: Tegoed zonnebank zonder waarschuwing ongeldig verklaard

Lizzy

Ik kom al jaren ongeveer zo'n 8x per jaar en tot grote tevredenheid bij Sun Style in Zeist. In 2013 was er een aanbieding € 100,- voor € 50,-. Hoewel er nog veel geld op mijn kaart stond heb ik toch gebruik gemaakt van deze aanbieding. Dat was binnen 1 minuut gepiept en niemand heeft daar enige toelichting bij gegeven. Tot mijn verbazing, ging ik afgelopen 27 januari weer naar Sun Style en hoorde daar dat mijn tegoed vervallen was. Er stond nog € 86,- (!!!) op. Natuurlijk tekende ik daar protest tegen aan, maar het meisje achter de balie zei me dat die regel op de site stond en dat ik dat dus had kunnen weten. U begrijpt dat ik daar niet akkoord mee kan gaan. Op 30 januari heb ik hierover een mail gestuurd naar info@sunstyle.nl maar nooit antwoord gehad.
L. Tabbers

De €86,- terug die vervallen is verklaard zonder waarschuwing vooraf. Evenmin heb ik ooit hiervoor getekend. Dus graag de 86,- terug op de kaart zónder vervaldatum, of € 86,- terug op rekeningnummer NL 64 TRIO 0198454872 t.n.v. F.A. Beemer en/of W.R.C. Tabbers

Wij vinden dat Sun Style hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sun Style?