Klacht Sunfloor: Verkeerde koordgeleider geleverd.

E.J. van der Heijdt-Blok

Enige jaren (!) geleden liet ik 2 sun screens installeren in het huis van mijn dochter. Je kan die screens ophijsen en laten zakken d.m.v. een koord. Bij de installatie werd wel het koord, maar niet het oprolmechaniek geÏnstalleerd, want ze hadden het mechaniek voor een oprolband bij zich i.p.v. voor een koord. Na veel bellen werd maanden later het juiste oprolmechaniek geïnstalleerd, maar daarbij bleek dat er de eerste keer ook een geleider voor een band i.p.v. een koord was geïnstalleerd, waardoor het koord begon te slijten. Ik probeer nu al jaren om de juiste koordgeleider te krijgen, met een vervangend koord omdat het koord nu wel erg veel slijtage vertoont. Het lukt me niet om een afspraak te maken waar ze zich aan houden.
De eigenaar verschuilt zich achter de monteur (zzp-er), die ook niet reageert op mijn dagelijkse telefoontjes.

2 nieuwe koordgeleiders en 1 nieuw koord installeren

Wij vinden dat Sunfloor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunfloor?