Opgelost door Sungevity: Geen nette afhandeling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 370174
Gebruiker
boos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben zonnepanelen besteld bij dit bedrijf en nu hebben we ontdekt dat er een barst in zit meerdere mails gestuurd en 1 x antwoord gehad dat het bij je opstal hoort heb mijn verzekering gebeld en juridisch contact opgenomen en die zeggen dat het onder garantie valt
Heb ondertussen een nieuwe gekocht omdat het anders tenadele van de opbrengst van de zonnepanelen

De oplossing

Ik vind dat sungevity de zonnepaneel moet vergoeden het is garantie
En netjes moet reageren op de mails die wij gestuurd hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Sungevity
    Datum
    Beste J. van Rooijen,

    Wat een vervelende situatie. Ik heb mijn collega Bram gesproken hierover. Hij heeft zojuist ook met u contact gehad. Uw mail is ondergesneeuwd geraakt in ons (nieuwe) systeem. We moeten nog even wennen eraan, blijkt maar! De factuur betalen wij alvast, garantie of niet, en u kunt het geld z.s.m. op uw rekening ontvangen.
    We gaan ervan uit dat we uw klacht zo naar tevredenheid hebben opgepakt. Mocht u nog andere vragen hebben, laat het ons vooral weten.

    Vriendelijke groeten,
    Willemien
  2. Auteur
    boos
    Datum
    we wachten nog op het bedrag

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boos
Datum
Uiteindelijke oplossing We hebben de zonnepaneel vergoed gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content