Klacht Sungevity: Geen nette afhandeling

Klachtnummer
# 370174
Gebruiker
boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben zonnepanelen besteld bij dit bedrijf en nu hebben we ontdekt dat er een barst in zit meerdere mails gestuurd en 1 x antwoord gehad dat het bij je opstal hoort heb mijn verzekering gebeld en juridisch contact opgenomen en die zeggen dat het onder garantie valt
Heb ondertussen een nieuwe gekocht omdat het anders tenadele van de opbrengst van de zonnepanelen

De oplossing

Ik vind dat sungevity de zonnepaneel moet vergoeden het is garantie
En netjes moet reageren op de mails die wij gestuurd hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Sungevity
    Datum
    Beste J. van Rooijen,

    Wat een vervelende situatie. Ik heb mijn collega Bram gesproken hierover. Hij heeft zojuist ook met u contact gehad. Uw mail is ondergesneeuwd geraakt in ons (nieuwe) systeem. We moeten nog even wennen eraan, blijkt maar! De factuur betalen wij alvast, garantie of niet, en u kunt het geld z.s.m. op uw rekening ontvangen.
    We gaan ervan uit dat we uw klacht zo naar tevredenheid hebben opgepakt. Mocht u nog andere vragen hebben, laat het ons vooral weten.

    Vriendelijke groeten,
    Willemien

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren