Opgelost door Sungevity: NIet nakomen afspraak

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530608
Gebruiker
Therapist#73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf komt de afspraken niet na wanneer ze iets beloven. Wacht al 9 maanden maar de gedane toezegging nog steeds niet ontvangen.
Ook na inmiddels meerdere telefoontjes aan de vriendelijke klantenservice.

De oplossing

Afspraak nakomen met betrekking tot het toesturen van een tegoedbon.
Welke inmiddels verdubbeld kan worden! Voor de extra frustraties en vele niet nakomen van afspraken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sungevity is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Therapist#73
    Datum
    Vriendelijke te woord gestaan door klantenservice. De bon zou opgestuurd worden...... maar ... juist nog niet gezien.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Therapist#73
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact gehad en zijn de afspraken nagekomen met een excuses! Fijn dat het na 9 maanden is opgelost! Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sungevity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen