Klacht Sunglass Hut: Fabricage fout

Omanini

Op 21/12/2017 een zonnebril gekocht van het merk miu miu voor 275 euro in de kast gezet omdat het nog winter was en de zon in Nederland pas de afgelopen maand april/mei 2018 is gaan schijnen ik blij met mijn bril alleen zat hij niet lekker moest hem steeds op mijn neus terug zetten en hij zat scheef ben toen bij een opticien geweest en die heeft de pootjes naar binnen gezet zat even goed maar toch niet lekker en scheef ben naar de Sunglass hut in de Bijenkorf gegaan daar had ik hem gekocht begon de verkoopster al over de pootjes ik zei moest wel anders valt ie van mijn neus af nu heeft deze mevr de neus brug tegen elkaar gebogen zat de bril weer even goed maar toch niet lekker afgelopen zaterdag bij de opticien geweest en die constateerde een fout op de pootjes die zijn ongelijk wel 7mm dat is veel dus daarom stond hij scheef dus een fabricage fout dus terug naar de Bijenkorf laten meisje was netjes ging andere kijken maar was er helaas niet moest hem achterlaten omdat ze met de baas ging overleggen voor een nieuwe of een andere in de zelfde prijs klasse prima vind ik niet erg moet toch een zonnebril hebben hoef ook geen geld terug wel een andere word ik half uur later terug gebeld ze doen er niets aan ik terug natuurlijk begint de bedrijfsleider die mij ook de bril verkocht heeft over de pootjes die ik heb laten verstellen en kon ze hem niet terug nemen ik zei vergeet die pootjes het is een fabricage fout doen ze niets aan wel 50% geld terug en dan een nieuwe kopen dat word hem natuurlijk niet en dan daar na zeggen die bril was u ei gelijk te groot toen u hem kocht echt walgelijk wel klacht ingediend bij de Bijenkorf of die er iets mee doen weet ik niet maar meerdere mensen gehoord over klachten van de Sunglass hut weet ik niet maar nu hoorde ik dat er losse onderdelen verkrijgbaar zijn voor deze bril het had ze gesiert om deze te bestellen en zo tot een op los ding te komen!

Of nieuwe pootjes op de bril bestellen of een nieuwe bril in dezelfde prijs klasse

Wij vinden dat Sunglass Hut hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?