Klacht Sunglass Hut: Weg lopen van service

Deb

met de bril op in de zon, totdat ik opeens een krak hoorde, een barst in het glas. terug naar filiaal Amsterdam waar er op een onbeschofte manier verteld werd dat er geen garantie op glazen zit.. Letterlijke woorden van de verkoper: op het moment dat je de bril afrekent en het glas valt eruit kunnen wij geen garantie geven, wel kan je dan met 50% korting een nieuwe kopen. ben ik naar het filiaal Sunglass Hut in Amstelveen geweest, waar de bril door “experts” van SH bekeken zou worden. Na niks gehoord te hebben terug gereden maar ze hadden er nog geen tijd voor gehad, 2weken later opgebeld met de mededeling “sorry geen garantie, maar kunnen wel 50% op een nieuwe bril aanbieden”. Ik heb de bril opgehaald en ben naar een opticien gereden die gelijk zei dat het pootje zo te zien te strak op het glas zit waardoor de barst is ontstaan. Kosteloos en zonder moeite stuurde ze deze bril voor ons op naar RayBan. werkdagen later het bericht dat RayBan de bril onder garantie gaat maken

Een excuus was op zijn plaatst geweest.
Gewenst de bril is nu 50 euro goedkoper zou graag de 50 euro terug willen of dat ze de bril terug nemen en het aankoop bedrag terugstoren.
Ik wil geen korting of bonnen wat ik bij Sunglass Hut moet uitgeven.

Wij vinden dat Sunglass Hut hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!