Klacht Sunny Cars: Geen huurauto bij aankomst op de plek van vakantie. Tot op heden geen restitutie van gemaakte kosten.

Eddy

Bij aan komst op het vliegveld van Mo i Rana ( Noorwegen) zou er een huurauto klaar staan. Niet dus. Er was niemand van Europcar aanwezig. Uiteindelijk een 06 nr gevonden.
Bij Europcar was niets bekend over een reservering. Meerdere malen met Sunny cars gebeld. We konden een taxi nemen en bij thuiskomst deze kosten bij hun declareren.
Eindelijk op maandag de huurauto gekregen, inmiddels zaten we 2 dagen zonder.
Bij thuiskomst direct gebeld en gemaild. Dit was op 21 augustus. In de maanden daarop gebeld en gemaild in hoeverre er al een oplossing was. De laatste mail van Sunny cars dateert van 9 december. We zijn nu ruim 4 maanden verder en nog is er niks van de gemaakte kosten terug betaalt.

Restitutie van gemaakte taxi kosten en deel van de huursom.

Sunny Cars
    Beste heer Wierda, Allereerst willen wij u onze excuses bieden voor de lange periode waarop u wacht op de restituie. Het is al vervelend genoeg dat er bij aankomst geen huurauto voor u klaarstond.Ik heb overlegd met mijn collega van de afdeling Customer Care. U krijgt een gedeelte van de huursom en de taxikosten van ons gerestitueerd. Mijn collega zal hier vandaag nog inhoudelijk op reageren per e-mail.Met vriendelijke groet,
    Sunny Cars
    Eddy
    Na 4,5 maand eindelijk onze klacht afgehandeld. Ik vind het alleen jammer dat ik eerst een klacht op het klachtenkompas moet zetten, voordat men met een oplossing komt.