Opgelost door Sunny Cars: Onaangename verrassingen bij het verkrijgen van een gehuurde auto, geen reactie op de gemelde klachten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15512
Gebruiker
A. van Hout
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij autoreservering (via internet) is opgegeven dat een diesel huurauto in Reus (Spanje) op het vliegveld opgehaald zou worden en 8 dagen later in Marbella afgeleverd zou worden.
Deze reservering is door Sunny Cars bevestigd inclusief ophaaladres en tijdstip en afhaallocatie, tevens is een totaalprijs afgegeven van €199,- .
De problemen:
- de wagen is niet op de afgesproken plaats en tijdstip geleverd. Deze moest op een andere, verderweg gelegen plaats opgehaald worden. (zelf maar zien hoe je daar kwam.)
- De afgesproken wagen met diesel kon niet geleverd worden, alleen een benzineauto met een lager huurtarief. (Hier werd geen compensatie voor verstrekt.)
- Er diende 60,50 euro bijbetaald te worden voor afleveren in Marbella, ondanks de vooraf overeengekomen plaats en bedrag (schriftelijke bevestiging), anders werd er niet geleverd.
- Het behandeling bij de verhuurinstelling ter plaatse was verder buitengewoon onvriendelijk.

Na schriftelijk reclameren terug in Nederland bleef een inhoudelijke reactie op de voorgelegde klachten uit. Via email is nogmaals de klacht aangegeven. Hierop is op geen enkele wijze gereageerd.

De oplossing

Vergoeding van de gemaakte kosten en het te hoge huurtarief , tevens terugbetaling van het extra in rekening gebrachte bedrag .

4 reacties

  1. Auteur
    Sunny Cars
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van Hout,Hartelijk dank voor uw bericht en de moeite die u neemt om uw ervaring met ons te delen.Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de lokale verhuurpartner. Het verlenen van goede service is bij Sunny Cars zeer belangrijk, dit verwachten wij dan ook van al onze verhuurpartners. Wij zorgen ervoor dat uw ervaring terechtkomt bij onze inkoopafdeling, zodat zij dit verder kunnen oppakken.Daarnaast is klanttevredenheid een belangrijk aspect van onze service. We bieden u onze welgemeende excuses aan, dat de behandeling van uw klacht vooralsnog niet naar tevredenheid is verlopen. Onze collega´s hebben uw klacht ontvangen en onderzoeken waarom de geboekte huurauto niet op het gewenste tijdstip (en locatie) beschikbaar was. Ook de oneway kosten worden uiteraard in behandeling genomen. Zodra wij u meer informatie kunnen geven, brengt mijn collega van de afdeling customercare u zo spoedig mogelijk op de hoogte. Met vriendelijke groet,
    Sunny Cars
  2. Auteur
    A. van Hout
    Datum
    Er wordt beweerd dat gereageerd zal worden, tot nu toe is hier weinig van gebleken.
    Na telefonische melding op 3 oktober; geen aktie.
    Na uitgebreide schriftelijke toelichting op 26 oktober; geen aktie.
    Na email correspondentie op 31 oktober; geen aktie of zelfs bericht.
    Na contact via klachtencompas; nog steeds geen bericht, contact of andere vorm van communicatie anders dan de melding op deze site dat onderzoek zal plaats vinden.
    Mij lijkt dat 2 maanden ruim voldoende is om te reageren.
  3. Auteur
    Sunny Cars
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van Hout,Via onze afdeling Customercare bent u inmiddels op de hoogte gesteld over de afhandeling van uw klacht.Wij hopen dat onze uitleg en afhandeling naar wens zijn en u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Sunny Cars
  4. Auteur
    A. van Hout
    Datum
    Het heeft even geduurd, maar de klacht is correct en naar tevredenheid afgehandeld.
    Het blijft jammer dat er een klacht nodig was, en dat het boeken van een huurauto niet onmiddelijk tot het gewenste resultaat heeft geleid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Hout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sunny Cars?