Opgelost door Sunny Cars: Opgelicht, listig afleiden, 1 handtekening.

liezen

Sunny-cars verkocht mij , via partner Avis, een afkoop van een eigen risico van €800 voor €130 op een huurprijs van €141. Dit vond heel geafineerd plaats met 1 handtekening, zonder het expliciet te vragen en voor ondertekening een afleidtruc toe te passen door vertrouwen te wekken met praatje over een bestaand klein krasje en verzoek om au t o met volle tank terug te brengen. Ondertussen tekende ik ongewild voor de slooppremie. Pure oplichting mrt listige kunstgrepen. Ongehoord en zeker moreel malifide.

Doel: consumenten expliciet laten tekenen voor extra onnodige verzering, excuus en €130 terug

Sunny Cars
    Goedemiddag meneer Liezen,

Wij vinden het erg vervelend hoe alles is gelopen. Als u via Sunny Cars huurt, mag u verwachten dat uw autohuur zorgeloos is. Wij zullen contact opnemen met Avis, zij horen te weten wat het inhoud als een klant all-in via Sunny Cars huurt. Inmiddels heeft de afdeling customer care contact met u opgenomen en is er een oplossing gevonden. Nogmaals onze excuses.

Sunny Cars

liezen
Sunny-cars heeft heel ruimhartig en professioneel gereageerd. Ze hebben toegezegd het proces aan te scherpen excuus aangeboden, de onterechte premie terugbetaald en als extra een tegoedbon aangeboden. Top. Het probleem zat vooral bij de partner van Sunny-cars, die wordt daarop aan gesproken. Eind goed, al goed!

Ook een klacht indienen over Sunny Cars?