Klacht Sunny Cars: Opgelicht door samenwerkingspartner sunnycars
Details
Klacht
Je regelt een auto en verzekering bij Sunnycars, echter schakelt sunnycars een externe partij in. Deze externe partij maakt je toch wel bang over de kosten bij schade dat ze je een verzekering aansmeren. Toch in het hotel de voorwaarden van sunnycars bekeken en hier staat in dat we gewoon verzekerd waren. We bellen sunnycars op om direct aan te geven dat hun samenwerkingspartner hun klanten gewoon oplichten door verzekeringen te verkopen die al gedekt zijn. Daarbij is de opdringerigheid en bangmakerij ook van invloed dat je aan alles gaat twijfelen. Nu verwacht je van sunnycars dat ze het voor je gaan oplossen met hun samenwerkingspartner. Dat hun ervoor zorgen dat het teveel betaalde geld wordt teruggestort. Echter weet sunnycars helaas niet wat klantenservice is en laat hun klanten gewoon in de kou staan. Ik heb zelf ook een bedrijf maar zo ga je echt niet met je klanten om. De taak van sunnycars was om hun partner aan te spreken, hun partner duidelijk maken dat ze niet gewenst zijn om onnodige verzekeringen aan te smeren, en in dit geval jullie klant de teveel betaalde kosten terug te betalen.Gewenste oplossing
Ik vind dat sunnycars het geld moet terugbetalen. En dat hun zelf met hun partner om de tafel gaan om aan te geven dat ze hier niet van gediend zijn. Sunnycars schakelt hun in dus moet ook hun wijzen op hoe hun om moeten gaan met hun klanten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.