Opgelost door Sunny Cars: Opgelicht met afleidtruc door partner Avis

liezen

Sunny-cars verkocht mij , via partner Avis, een afkoop van een eigen risico van €800 voor een premie van €130 op een huurprijs van €141. Dit vond heel geraffineerd plaats met 1 handtekening, zonder het expliciet te vragen en voor ondertekening een afleidtruc toe te passen door vertrouwen te wekken met praatje over een bestaand klein krasje en verzoek om auto met volle tank terug te brengen. Ondertussen tekende ik ongewild voor de slooppremie. Pure oplichting mrt listige kunstgrepen. Ongehoord en zeker moreel malafide. De oplossing. Doel: consumenten expliciet laten tekenen voor extra (onnodige) verzering, excuus en €130 terug

Bewerkstelligen dat expliciet een aparte handtekening moet worden geplaatst voor afkoop eigenrisicio. Excuus. Terugbetaling €130,-

Sunny Cars
    Beste meneer Liezen,

Ik heb het idee dat uw klacht tweemaal op Klachtenkompas is geplaatst. Vorige week is er contact geweest met onze afdeling customer care en hebben wij dit naar tevredenheid kunnen oplossen. Daarna is er ook een positieve reactie geplaatst.

Mochten er nog vragen zijn, dan kan er uiteraard weer contact worden opgenomen met onze afdeling customer care.

Met zonnige groet, Sanne

liezen
Vergoed, cadeaubon, excuus en aanpassing proces

Ook een klacht indienen over Sunny Cars?