Klacht Sunny Cars: Slechte service terugbetaling borgsom, kan maanden duren

Rambo#007

Nog nooit meegemaakt dat de teruggave van de borgsom wel maanden kan duren. Dat is wat er telefonisch door Sunny Cars tegen mij is gezegd. Dit is de grootste onzin natuurlijk. Erg slechte service wat ik niet gewend was van hen.

Zo spoedig mogelijke teruggave van de borgsom op de creditcard alvorens deze wordt afgeschreven van de normale rekening.

Sunny Cars
    Beste heer ,

Bedankt voor je bericht.

Wij snappen dat het erg vervelend is dat de waarborg nog op zich laat wachten. Direct nadat de huurauto is ingeleverd, geeft de lokale autoleverancier de waarborg vrij. Dit is een automatisch proces.
    Als een borg gereserveerd staat kan het soms toch tot 30 dagen duren, voordat dit bedrag weer als vrij bestedingslimiet staat op je overzicht. Als het echt is afgeschreven kan het tot 4 weken duren. Dit is allemaal afhankelijk van de creditcardmaatschappij en wanneer de maandelijkse afschrijvingen plaats vinden.

Mijn collega's van de Customer Care afdeling komen hier per e-mail bij je op terug, zodra hier een update over is.

Alvast bedankt voor je geduld.

Met zonnige groet,
    Alyssia

Ook een klacht indienen over Sunny Cars?