Klacht Sunny Cars: Sunny Cars neem je verantwoordelijkheid!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 686070
Gebruiker
Poestdoek36#
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Afgelopen donderdag een all-in auto gehuurd op vliegveld Alicante via Sunny Cars. Toen we ter plekke in Alicante de auto wilde ophalen, moesten we van de medewerker toch een extra verzekering afsluiten anders kregen we de auto niet mee! De kosten hiervoor waren €165,00 voor 5 dagen!! Echt niet normaal, de 5 dagen all-in huur was €150,00. De extra verzekering was dus duurder dan de hele huur. De agressieve medewerker van Hertz was niet te vermurwen. Daar sta je dan in de avond, moe van de vertragingen, een chagrijnige medewerker van Hertz en ook nog geen telefoonbereik. Uiteindelijk de creditcard getrokken en met pijn in de buik de lijdensweg van het gevoel afgezet te worden ondergaan! Je denkt dan nog Sunny Cars gaat dit rechttrekken! Hun zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor hun partners waar ze mee samenwerken, Hertz in de geval! Ze kennen deze praktijken, we zullen niet de enige zijn die dit zo mee maken. Ze zullen dit soort criminele praktijken toch moeten weren. De dagen erna contact gehad met Sunny Cars, maar waar is ineens hun klantvriendelijkheid? Het was onze eigen schuld, we hadden hun noodnummer gelijk moeten bellen!? Hoe dan, het was onwijs druk, geen telefoonbereik?! Een medewerker die onwijs stond te pushen.
We moesten maar een formulier invullen die ze via de email zouden sturen. U begrijpt het al, na het invullen van alle gegevens en ons verhaal, was het korte antwoord, met andere woorden geformuleerd ;eigen schuld dikke bult. Hoe dan?? Dat is toch geen reclame voor het bedrijf Sunny Cars? We zullen echt niet de enige zijn die dit meemaken. Als je een partner aantrekt die jouw bedrijf vertegenwoordigd als zijnde Sunny Cars, dan moet je je aangestelde partner jouw manier van werken vertellen/verplichten! Niet je gaan verschuilen achter, je had de overeenkomst goed moeten lezen! Nee, jullie moeten de partners waar jullie mee samenwerken verplichten jullie werkwijze te volgen! Zo niet, de betreffende partner, Hertz in dit geval, ontheven uit hun taak en op zoek gaan naar een bedrijf wat klantvriendelijkheid ook hoog in het vaandel heeft staan! Wij verwachten van Sunny Cars dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en ons €165,00 terugstorten of in ieder geval compenseren en ons contacteren. Dan ben je een bedrijf met ballen! In afwachting.

Gewenste oplossing

De teveel betaalde extra verzekering van €165,00 van Hertz Alicante Spanje, terugbetaald krijgen.
Geboden oplossing
Nog steeds oorverdovende stilte vanuit Sunny Cars. Volgende stap is ons recht halen bij de Consumentenbond! Dit hoort niet en mag niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Poestdoek36#
    Datum
    Sunny Cars het zou sportief zijn en van klasse spreken als jullie reageren en deze klacht oppakken en vooral oplossen. Dit is beslist niet netjes om helemaal niet te reageren. Totaal geen klantvriendelijkheid tot nu toe. Not done!
  2. Auteur
    Sunny Cars
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer De Vries,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb in uw dossier meegekeken en zie dat mijn collega's van Customer Care bezig zijn met navraag doen bij de lokale verhuurder. Onze excuses dat dit iets langer kan duren. Zodra zij een antwoord hebben ontvangen, komen zij bij u terug.

    Met vriendelijke groet, Sunny Cars Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sunny Cars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen