Opgelost door Suntip.nl: Al weken geen gehoor bij Suntip

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 465114
Gebruiker
Chantal van Gijssel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben met 2 gezinnen (8 personen) een vakantie geboekt in augustus naar Turkije. Ik ben al zeker 6 weken bezig om ze te pakken te krijgen via telefoon. Er wordt gewoon niet opgenomen. Per mail krijg ik pas na 2 weken een standard antwoord dat ze ermee bezig zijn. Meerdere malen een mail gestuurd met het verzoek ons terug te bellen, maar daar wordt ook geen gehoor aan gegeven. We gaan over 3 weken al weg en we weten nog steeds niets. Om om te boeken moeten we een reis uitzoeken bij Tui, maar Tui wil / kan ons ook niet helpen.

De oplossing

Telefonisch contact met ons opnemen en advies geven voor het omboeken.

2 reacties

  1. Auteur
    Chantal van Gijssel
    Datum
    tot op heden nog niet gebeld door Suntip, of geholpen met mij vragen
  2. Auteur
    Suntip.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Gijssel,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Momenteel is het enorm druk bij ons. Het klopt dan ook dat wij momenteel telefonisch niet beschikbaar zijn. Wij begrijpen dat dit enorm vervelend is, daarom proberen wij u zo goed en zo snel mogelijk te helpen via onze overige kanalen, zoals per e-mail.
    Helaas is onze reactietermijn, door de vele aanvragen, langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor dit ongemak!

    Wij hebben onlangs van de reisorganisatie, waarbij uw reis is ondergebracht, vernomen dat zij uw reis niet meer kunnen uitvoeren. Dit door toedoen van het Coronavirus.
    De reisorganisatie heeft uw reis inmiddels definitief geannuleerd. Dit is tevens met u gecommuniceerd.
    Wij zullen dan ook overgaan tot restitutie. Hier heeft u eerder vandaag ook een e-mail over mogen ontvangen.

    Indien u nog vragen heeft n.a.v. de informatie, welke is toegestuurd, vernemen wij deze graag.
    Fijne dag gewenst!

    Met hartelijke groet,
    Team SUNtip Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantal van Gijssel
Datum
Uiteindelijke oplossing
De reis is door de overheid geannuleerd, we willen ons geld terug. Suntip vroeg ons om € 39,- te betalen voor kosten die zij hebben gemaakt. Hoe krijgen ze het verzonnen om zoiets te vragen na zo een slechte service. We hebben al ons geld teruggeëist. We boeken nooit maar dan ook nooit meer een reis via Suntip en zou iedereen de me ernaar vraagt dit ook afraden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Suntip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen