Klacht Suntip.nl: Geboekte reis bij Suntip blijkt anders dan geboekt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368719
Gebruiker
Zorgspecialist
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reis geboekt naar Bulgarije. Na reservering ontvang ik de papieren en blijkt het hotel een andere naam te hebben. Ik heb gevraagd de reis om te boeken en dit kan. Kost 40 euro wijzigingskosten.
Wanneer ik vraag de reis de wijzigen naar een andere bestemming, moet ik opeens 10% annuleringskosten betalen en ik betaal wijzigingskosten en ik mag alleen uit het aanbod van Alltours boeken.
Op het moment van boeken was niet duidelijk dat het een reis van Alltours was. Het wijzigen kost mij nu meer dan 400 euro en de aanbetaling van 650 euro is ook weg. Ondertussen heb ik 9 keer moeten bellen en steeds mist informatie. Vragen worden incompleet gesteld of niet alle informatie wordt gegeven en is dan tegenstrijdig.

De oplossing

Ik wil het de reis kosteloos annuleren en de aanbetaling terug krijgen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zorgspecialist
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben geen contact opgenomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?