Opgelost door Suntip.nl: geen response

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461052
Gebruiker
Y.G. Pellicaan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in januari een vakantie geboekt bij Suntip. Nu is in de tussentijd de coronacrisis uitgebroken. Wij hebben een horeca bedrijf dat bijna 3 maanden gesloten is geweest. Omdat het financieel nu echt niet kan, willen wij onze vakantie verzetten naar een latere datum , liefst volgend jaar. Suntip is telefonisch niet bereikbaar dus hebben we een email en WhatsApp gestuurd hier kregen we na 2 weken antwoord op dat ze wilden kijken naar een andere datum. Op onze vragen wat de omboekkosten zijn en of het mogelijk is dat de vakantie nogmaals verzet kan worden, omdat we nog niet precies weten wanneer we volgend jaar vakantie hebben ivm collega’s van mijn vrouw en de schoolvakanties van mijn kinderen, hierop word niet gereageerd enkel met we gaan kijken wat we voor u kunnen doen en krijgen dan geen antwoord op onze vraag.
Nu worden we al een maand op z’n manier aan het “lijntje” gehouden en zitten nu 2 weken voor onze vertrekdatum, word dus erg krap nu… wat kan ik doen en kunt u ons helpen???

De oplossing

wij willen graag dat de vakantie verzet kan worden liefst volgend jaar?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Suntip.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Y.G. Pellicaan
    Datum
    We krijgen maar geen antwoord.
    heel jammer dit.
    Ik snap dat het druk is maar de tijd begint te dringen, heel veel onduidelijkheden.
  2. Auteur
    Y.G. Pellicaan
    Datum
    ik hoor graag uw reactie?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.G. Pellicaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Suntip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen