Klacht Suntip.nl: reis naar mallorca klacht erkend maar wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 58938
Gebruiker
mojo85
Datum
0 reacties

Details

Klacht

reis naar mallorca , viva alcudia sun village geboekt in january 2014,
wij hebben dit hotel geboekt vooral omdat in de beschrijving stond dat er al la carte lunch zou zijn onder de middag.
vorig jaar ook naar een viva hotel geweest met die faciliteiten en super bevallen.
toen ik door middel van forums op de hoogte kwam dat het er waarschijnlijk niet was, gelijk het hotel gemaild die gaf toe dat het er inderdaad niet was.

gelijk suntip gebeld die mevrouw zou het uitzoeken die kwam er niet uit het ging naar haar supervisor.
Ik had gelijk gevraagd wat nou als het er echt niet blijkt te zijn dan zou ik een vergoeding krijgen werd mij verteld .
supervisor gemaild met mijn vraag, die zou het uitzoeken.
het uitzoeken heeft 2 maanden en heel wat belletjes van mijn kant gekost en heel wat mailtjes.
Het blijkt het er niet te zijn, had via mail gevraagd naar wat nu, heb het hotel juist geboekt daarvoor geen reactie en ook geen reactie door middel van bellen .

Gewenste oplossing

een viva hotel met de geboekte faciliteiten, zoals in de reisbeschrijving vermeld staat als ik van te voren wist dat het er niet was had ik het hotel waarschijnlijk niet geboekt.

als dat niet mogelijk is wil ik een vergoeding.

gemaakte belkosten terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Suntip.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Suntip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen