Klacht Sunweb: Accepteren weigering voucher niet

Klachtnummer
# 461709
Gebruiker
Vio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voucher geweigerd, maar ze duwen de voucher gewoon door mijn strot en krijg alleen maar zelfde standaard antwoord wat neerkomt op kop houden je hebt een voucher. Mijn weigering wordt gewoon niet geaccepteerd

De oplossing

gewoon mijn geld terug waar ik normaal recht op heb en geen onpersoonlijke asociale mailtjes sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sunweb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen