Klacht Sunweb: Annulering vakantie door sunweb

Carolien Poelman

Sunweb annuleert zes weken voor de vakantie de vlucht wegens te weinig passagiers. De alternatief aaangeboden vlucht is geen optie voor ons omdat dit buiten de schoolvakantie valt. De enige andere optie is kosteloos annuleren volgens de callcenter medewerker. Dit besluiten we dan maar te doen. Vervolgens ontvangen wij een annuleringsbevestiging met daarop 500 euro annuleringskosten berekend, de termijn waarop we ons geld terug kunnen verwachten is binnen twee (!) weken. We blijven met een zwaar teleurgesteld gevoel achter: geen vakantie, ook niet meer zo op te lossen op zo'n korte termijn, nog een hoop gedoe voor de boeg om die onterecht berekende 500 euro annuleringskosten recht te zetten en dan nog eens twee weken wachten op je geld. Dit voelt alsof je aan alle kanten de dupe bent van een probleem wat je niet zelf hebt veroorzaakt......

Morgen het compleet betaalde bedrag voor de vakantie van Sunweb terug op mijn rekening en een echte oplossing voor het annuleren van de vlucht. Laat dit niet mijn probleem worden.

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunweb?