Klacht Sunweb: Na bijna 10 weken ( na diverse toezeggingen ) nog steeds geen Sunweb vouchers ontvangen

Globetrotter#69

Boeking 4080036 dd 13 maart jl (waarschijnlijk een van de eerste annuleringen )is door Sunweb onze pakketreis geannuleerd. Op dat moment hadden we de keuze om ons geld terug te ontvangen. Die keuze hebben we ook gemaakt dit is per mail aan ons bevestigd. Nadat we 3 weken verder ( inmiddels 08 april ) nog niets vernomen hadden, heb ik contact gezocht. Annuleren ging niet meer ! we zouden binnen 2 weken vouchers ontvangen !. Na bijna wekelijks een app te hebben gestuurd worden we niet gehoord door Sunweb. Bij het versturen van iedere app volgt de reactie: de vouchers volgen snel. Nu inmiddels bijna 10 WEKEN !!! verder hebben nog steeds géén vouchers ontvangen. Inmiddels een officiële klacht ingediend richting Sunweb wegens wanprestatie, helaas schijnt ook dit schrijven niet serieus te worden genomen . Ook deze brief weer wordt afgedaan met een naar lijkt standaard antwoord mail. Ik vind het schandalig om zo als klant te worden behandeld. Er lijkt opzet in het spel te zijn om de periode van het verstrekken van de vouchers over 01 juni a.s. heen te tillen..
Echt schandalig wat een onprofessioneel bedrijf dat je zo met klanten gaat. In eerste instantie hadden we begrip voor de situatie maar dat begrip en vertrouwen is helemaal weg. We hebben onze klacht inmiddels ook neergelegd bij Kassa, SGR en ACM Consuwijzer.

Per direct vouchers gaat toesturen !!!

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunweb?