Klacht Sunweb: Never nooit meer!!

Lindsay

Beste Sunweb,
gezien jullie niet meer reageren proberen wij het via deze weg.
Wij hopen van harte dat er nog iets van een compensatie of iets dergelijks geregeld gaat worden voor ons. Wij verblijven momenteel in hotel Aria Claros beach resort en spa in Turkije, Ozdere. Het is hier vreselijk en heel onze vakantie is naar de knoppen!! Wij zijn hier met onze twee kinderen (9 en 14) en hebben allemaal stuk voor stuk een voedselvergiftiging opgelopen. Wij zijn meer ziek en zien het toilet en ons bed vaker als het strand en het zwembad.
Jullie zeggen dat je gepoogd hebt om van hotel te wisselen en dat dat niet kon doordat er niets vrij was. Daar kan ik ergens inkomen in het hoogseizoen, alleen als wij dan het advies krijgen om een dokter te laten komen om aan het infuus!! gelegd te worden nou danku de koekkoek. Ik ga bij mijzelf en al helemaal nooit bij mijn kids een infuus in deze onhygiënisch bende laten aanbrengen waar ze niet eens engels spreken! Wie weet wat ze in je spuiten en hoe besmet dat infuus wel niet is. Tevens geeft mijn eigen arts in Nederland aan dat er geen medicijnen zijn tegen een voedselvergiftiging. Je kan alleen een ORS nemen, diarreeremmers etc. Ik ben hier in het hotel vanmiddag bij de dokter geweest en die zegt, nee heb ik niks voor moet je maar ergens in het dorp naar een apotheek vragen...tuurlijk alsof ik al kotsend en aan de race een apotheek kan gaan opzoeken...en dan denk je dat kan je partner of andere familie toch doen? Dat zou kunnen als die niet ook allemaal een voedselvergiftiging hadden opgelopen!

En als je dan denkt dat je de enige bent hier in dit hotel, aangezien sunweb bij aankomst aangaf dat alle problemen die er geweest zijn opgelost waren, spreek je vandaag nog 6 nederlanders welke ook allemáál! een voedselvergiftiging hebben opgelopen.

Jullie zouden dit hotel per direct uit jullie bestand moeten halen om zo je medemens te beschermen en 1000e euro's te laten betalen voor een vakantie waar je het hele jaar voor werkt en die helemaal naar de knoppen is.

Wij mogen hopen dat er iets van een compensatie tegenover komt te staan want wij zijn hier anders nog lang niet klaar mee...

Een compensatie regelen voor alle geleden schade!

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunweb?