Klacht Sunweb: Niet uitkeren van toegekende claim, verschuilen, niet communiceren, waardeloze service

ontevreden sunwebklant

Ik heb een claim op een reis die ik geboekt heb bij SUNWEB. Deze reis is geboekt met hotel, vlucht en transfer.

De terugvlucht kende een aankomstvertraging van meer dan 3 uur en was meer dan 1500km vliegen. De uitvoerend luchtvaartmaatschappij is Vueling en is uitgevoerd in aug 2018.

In een mail van Vueling aan Sunweb geven ze aan dat de claim van EURO 1600 toegekend is .

Na deze toezegging medio nov 2018 komt SUNWEB opeens met aanvullende vragen over een volmacht en nogmaals de kopieen van de tickets. Andere vormen van communicatie zijn er nagenoeg niet. Alle documenten die gevraagd zijn, zijn in bezit van SUNWEB.

Tot op heden, juni 2019, helemaal niets meer gehoord. SUNWEB verschuilt zich zoals te doen gebruikelijk achter van alles maar contact opnemen en op de hoogte houden dat kennen ze weer niet.

Voor aankomende zomervakantie zal ik wel uitkijken om te boeken met SUNWEB. Ik ga overigens vaker per jaar maar die vakanties zijn tot op heden elders geboekt.

Echt waardeloze service.

Uitbetaling van de EUR 1600 per omgaande

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunweb?