Klacht Sunweb: Problemen rondom uitbetalen voucher

Klachtnummer
# 465825
Gebruiker
LVK#09
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wegens prive omstandigheden heb ik verschillende keren netjes gevraagd om mijn toegestuurde voucher (ontvangen omdat Sunweb de vakantie heeft geannuleerd) uit te betalen....ze weigeren mee te werken. Met als hoogte punt een mailtje waain zij chanteren en duk zetten. Dit allemaal om het geld NIET te hoeven uitbetalen, Schandalig !!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat zij mijn aanbetaling terugstorten. Zij vragen begrip voor hun situatie, maar denken geen moment aan de consument die het ook zwaar heeft in deze tijd....andere mensen hadden het allang opgegeven en daar hopen ze op, maar ik blijf doorgaan tot ik mijn geld terug heb.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sunweb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen