Klacht Sunweb: Verkeerde visa verstrekt

Napurara

Gisteren wilde wij met het vliegtuig naar Egypte vertrekken maar helaas werden wij op het laatste moment tegengehouden bij het vliegtuig van Transavia omdat de visa niet in orde was in verband met mijn Indonesische nationaliteit.

Het geval wil dat wij via Sunweb een all inclusive vakantie voor 11 dagen inclusief het visum voor Egypte hebben geboekt en betaald en daarmee er vanuit gaan dat ze verantwoordelijk zijn voor de juiste en tijdige afhandeling hiervan. Naar nu blijkt is dit visa alleen geldig voor mensen met de Nederlandse/Europese identiteit en niet de Indonesische. Bij deze houd ik hun verantwoordelijk voor het missen van het vliegtuig en de gemiste vakantiedagen.

Ze moeten onze geld terugbetalen + ons compensatie geven voor deze ellendige situatie, we hebben meer geld verloren voor taxi's die we naar huis moeten terugkomen, niet in staat zijn om met het vliegtuig mee te gaan, veel tijd en energie verliezen.

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sunweb?