Opgelost door Sunweb: Vies vuil appartement Moby Dick via Sunweb

TVB

Beste,
Wij zijn in augustus dit jaar op vakantie geweest in Benidorm via Sunweb. Daar het de eerste maal was dat wij met het hele gezin op vakantie konden gaan was dit dan ook voor iedereen heel erg nodig. We gingen van de ene verbazing in de andere van schimmel aan muren en ramen in de keuken en badkamer tot haren op muren en vloeren, bedden die niet compleet waren niks werkte! We hebben ons meteen gemeld bij de balie maar daar gaven ze dat het ons probleem was. De Sunweb hostessen waren niet bereikbaar en we zijn dan maar zelf aan de slag gegaan met poetsmiddel. Eens thuis hebben we foto's gemaild met een uitleg en vraag vooral erbij. De dame die mijn man te woord stond gaf aan dat het niet de gang van zaken was en zij er ook niet zou willen verblijven. Na veel op en af gebeld en gemaild te hebben krijgen we een vergoeding van 190 euro en het gevoel dat het onze eigen schuld is allemaal. Wij zouden het fijn vinden als Sunweb zijn verantwoordelijkheid hierin op zich neemt.

Wij zouden het erg prettig vinden dat Sunweb als eerste iets doet aan dat complex wat op hun site staat voor de gezinnen in de toekomst. En voor ons zelf zou het erg prettig zijn dat wij een vergoeding krijgen die hierbij zou moeten horen. 190 euro is te triest voor woorden. Ik had een schimmelinfectie op mijn armen die afkomstig is van de schimmel in het appartement! Denk dat Sunweb hier eens echt moet voor gaan zitten. Van alles in het appartement en van de schimmelinfectie zijn dan ook foto's gemaakt.
Wij hopen dat we hier op deze manier samen uitkomen en voelen ons anders genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

TVB

Ook een klacht indienen over Sunweb?