Klacht Sunweb: vlucht gemist door chaos en iedereen wijst verantwoording af

Klachtnummer
# 613540
Gebruiker
Chess#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 09-04-2022 zou ik met mijn man voor een week naar Zakynthos vliegen.
3,5 uur van te voren al aanwezig op schiphol waar we een grote chaos en wachtrij aantroffen bij de incheckbalie van Transavia. Eindresultaat is uren in de rij gestaan en vlucht is vertrokken zonder ons. ook andere passagiers op andere vluchten en bestemmingen hebben hun vlucht moeten missen. Wij konden niet meer op een andere vlucht of via een andere luchthaven weg. Sunweb wijst onze klacht af en verwijst naar Transavia. Ik ben met Sunweb (pakketreis) een overeenkomst aangegaan. Ik heb per mail enkel het antwoord gekregen helaas, vervelend, pech gehad en ik zal je reis hiermee officieel annuleren waarmee je naar je reisverzekering kan gaan ? Reisverzekering wijst claim af want dit soort extreme omstandigheden staan in de polis nergens omschreven ?
Het kan toch niet zo zijn dat de consument die hard heeft moeten werken voor een vakantie gewoon zijn geld kwijt is door toedoen van ...luchthaven, luchtvaartmaatschappij of wie dan ook. Lijkt mij dat Sunweb waar ik deze reis heb geboekt hier actie op moet ondernemen ?

Gewenste oplossing

Dat Sunweb verantwoording neemt voor zijn klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sunweb hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sunweb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen