Klacht Super-Stores.nl: Poging tot retourneren

ginverte

Ik heb 23 december jl. een bestelling ontvangen die ik graag zou willen retourneren. Volgens superstores kan ik dit aangeven binnen 14 dagen na ontvangst. Ik heb de dag erna direct naar hun e-mailadres een retouraanvraag gedaan. Na een week niets te horen (nog redelijk begrijpelijk ivm de feestdagen) , telefonisch contact gezocht en daar een medewerker gesproken die dit niet verder kon afhandelen. Zij heeft mijn gegevens genoteerd en zou zorgen dat iemand contact op zou nemen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Vervolgens een tweede mail verstuurd. Nogmaals gebeld naar de klantenservice op 2 januari. Daar kreeg ik een antwoordapparaat met de boodschap dat er geen medewerkers aanwezig zijn om mij te woord te staan. Inmiddels ben ik 10 dagen verder en verloopt straks mijn zichttermijn.

Volgens de site zou retourneren heel gemakkelijk moeten zijn. In mijn eerste mail ook aangegeven dat ik graag zou ruilen voor een andere maat van de telefoonhoes.

Graag zsm contact over hoe te retourneren. Ik wil niet meer ruilen voor een ander formaat.

Ook een klacht indienen over Super-Stores.nl?