Klacht Super-Stores.nl: Poging tot retourneren

Klachtnummer
# 146292
Gebruiker
ginverte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 december jl. een bestelling ontvangen die ik graag zou willen retourneren. Volgens superstores kan ik dit aangeven binnen 14 dagen na ontvangst. Ik heb de dag erna direct naar hun e-mailadres een retouraanvraag gedaan. Na een week niets te horen (nog redelijk begrijpelijk ivm de feestdagen) , telefonisch contact gezocht en daar een medewerker gesproken die dit niet verder kon afhandelen. Zij heeft mijn gegevens genoteerd en zou zorgen dat iemand contact op zou nemen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Vervolgens een tweede mail verstuurd. Nogmaals gebeld naar de klantenservice op 2 januari. Daar kreeg ik een antwoordapparaat met de boodschap dat er geen medewerkers aanwezig zijn om mij te woord te staan. Inmiddels ben ik 10 dagen verder en verloopt straks mijn zichttermijn.

Volgens de site zou retourneren heel gemakkelijk moeten zijn. In mijn eerste mail ook aangegeven dat ik graag zou ruilen voor een andere maat van de telefoonhoes.

De oplossing

Graag zsm contact over hoe te retourneren. Ik wil niet meer ruilen voor een ander formaat.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Super-Stores.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen