Klacht Superaankoop: No Complete refund of lost merchandise, while shipping

Klachtnummer
# 322186
Gebruiker
JohnP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I had ordered a Smart watch "Xiaomi Amazfit Bip A1608 (Alleen in Engels) - Zwart" from the online retailer superaankoop.co.nl.

I did not receive the shipment. I had made a complaint about this to the retailer and they told me that the merchandise has been lost in transit and they would only refund me only 22 Euros instead of 60 Euros.

De oplossing

I hope you can help me recover my money and also help reinforce customer rights.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superaankoop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superaankoop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen