Opgelost door Supercitytrips.com: Na 7 dagen wachten bleek datum niet beschikbaar, na 9 dagen wachten nog geen bestemming.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133259
Gebruiker
mvanrodi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een reclame op tv hebben we een super city trips bon aangeschaft.

9 dagen geleden hebben we de reis geboekt. Het was mogelijk om de datum 21 dagen in de toekomst te plannen, dit hadden wij gedaan.
Na een bevestigingsmail waarin stond dat er binnen 7 dagen een bevestiging van de datum en de bestemming zou komen begon het afwachten.

Na 7 dagen kregen we een mail dat de door ons gekozen data niet beschikbaar waren. Wat opzich al gek is als er zoveel bestemmingen mogelijk zijn en geen van deze bestemmingen hebben opties voor tickets/hotels.
Er werden een aantal nieuwe mogelijke data opgesomt, in verband met een drukke planning in deze periode kwamen deze data eigenlijk allemaal niet heel goed uit. Toch maar wat plannen verschoven zodat we een weekend vrij zou maken voor de reis.

De boeking zou volgens de klantenservice gisteren worden bevestigd maar inmiddels 9 dagen later hebben wij nog steeds geen bevestiging en bestemming.

De oplossing

Graag zo snel mogelijk een bevestiging en bestemming zodat we eerder gemaakte plannen in dat weekend kunnen verzetten en verlof kunnen aanvragen op de werkdagen die binnen deze periode vallen.

2 reacties

  1. Auteur
    Supercitytrips.com
    Datum
    Geachte mevrouw van Rodijnen,

    Ik vind het heel vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de gang van zaken. Wij geven in onze voorwaarden aan dat wij niet kunnen garanderen dat de door u gekozen vertrekdatum beschikbaar zal zijn. Bij uw boeking was het zo dat wij geen boeking konden maken op de door u voorgestelde vertrekdatum waardoor wij u alternatieve vertrekdata hebben voorgesteld. Het klopt dat u zaterdag meteen heeft gereageerd op onze e-mail met het voorstel voor een andere vertrekdatum. Echter kon de desbetreffende afdeling pas maandag uw boeking verwerken, dit omdat zij niet werkzaam zijn in het weekend.
    Natuurlijk begrijpen wij dat de situatie voor u vervelend is vanwege het opnemen van uw vakantiedagen en doen er dan ook alles aan om uw boeking z.s.m. in orde te maken.
    Tot slot heb ik vernomen dat u vanmiddag de bestemmingsbevestiging per e-mail zal ontvangen, waardoor ik er vanuit ga dat wij u alsnog naar tevredenheid hebben geholpen.

    Jonas | SuperCityTrips

    www.supercitytrips.com
    service@supercitytrips.com
    +31 20 705 22 24
  2. Auteur
    mvanrodi
    Datum
    De bevestiging is dezelfde dag gekomen. Tevreden met de datum en bestemming.

    Dankjewel supercitytrips!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mvanrodi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Supercitytrips.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen