Klacht Supercitytrips.com: Nog steeds geen bestemming

Larissa2

Inmiddels is het 2,5 week geleden dat wij geboekt hebben. Na een week wachten hebben we een mail gekregen van supercity trips dat onze datum niet meer beschikbaar was. Erg laat vind ik persoonlijk. We hebben een nieuwe datum doorgegeven, maar toen we weer niets hoorden heb ik telefonisch contact opgenomen. Toen werd mij beloofd dat we diezelfde dag of die dag erna de bestemming zouden horen. Toen we daarna weer niets hoorden heb ik gemaild. Er werd mij toen verteld dat het niet duidelijk was welke datum we wilden en dat we dan alsnog uiterlijk de dag erna de bestemming hoorde. Die dag was vandaag, en we hebben nog steeds niets gehoord. Ons vertrouwen in dit bedrijf was al niet zo groot, maar is nu helemaal tot een dieptepunt. Eerlijk gezegd zie ik het niet meer zo zitten om met deze organisatie op vakantie te gaan.

We willen het geld terug van de boeking of tenminste een redelijke compensatie van de lange wachttijd.

Supercitytrips.com
    Geachte mevrouw De Wit,
    Wat vervelend om te vernemen dat u nog geen boekingsbevestiging heeft ontvangen. In ons systeem zie ik dat uw boekingsaanvraag op 23 mei is geplaatst, dat betekent dat u de bevestiging ervan op 30 juni had moeten ontvangen. Helaas hadden wij geen beschikbaarheid voor de de eerste datums dat u aangegeven heeft en daardoor nieuwe mogelijke data's op 2 juni voorgesteld, dus anderhalve week te laat. Vervolgens heeft u hetzelfde dag beantwoord met uw nieuwe data's en de vraag of wij gunstige bestemmingen voor die periode konden vinden. Op 4 juni hebben wij gereageerd en u heeft de dag daarna, op 5 juni uw definitief datum bevestigd. Op maandag 8 juni hebben wij met u aan de telefoon besproken en aangegeven dat de desbetreffende afdeling uw boeking zo snel mogelijk zou verwerken. Echter is de desbetreffende bevestiging tot op vandaag, woensdag 10 juni, nog niet gestuurd.
    Wij willen u onze excuses aanbieden de ontstaande situatie en vinden zeer jammer dat u zo lang heeft moeten wachten.
    Wij zouden u toch graag willen spreken om na te gaan wat wij nog voor u kunnen betekenen.
    Wij zullen vandaag dan ook telefonisch contact met u opnemen
    Met vriendelijke groet
    Jonas | SuperCityTrips

Ook een klacht indienen over Supercitytrips.com?