Klacht Supercitytrips.com: Travel Experience Box

# 195910
CCMBuijk

Volgende week donderdag gaan wij een weekendje weg met Supercitytrips.com. Tot op heden was alles goed geregeld en waren wij tevreden over deze organisatie. Toen wij besloten een arrangement te kopen voor het weekendje weg werd hierin beloofd dat er een Travel Experience Box bij zou zitten. Ter waarde van 340 euro per 2 personen. In deze box zouden waardecheques zitten en prachtige reiscadeaus. Deze box gaf ons de doorslag om bij Supercitytrips te boeken en niet bij de concurrent. Tot op heden hebben wij echter deze box niet mogen ontvangen en heb ik telefonisch contact opgenomen. Er werd uitgelegd dat deze box niet langer onderdeel is van het arrangement, en wij dus pech hebben. Ze zouden het op de site aanpassen, maar daar hebben wij natuurlijk vrij weinig aan. Ik vind het enorm slecht dat je een arrangement boekt waarbij er dingen beloofd worden die jullie niet nakomen. Ik ga ervan uit dat mijn klacht in behandeling genomen zal worden en jullie met een gewenste oplossing komen.

De waarde van de Travel Experience Box is 340 euro per twee personen. Wij gaan totaal met 4 personen waardoor we dus recht hadden op waardecheques en prachtige reiscadeaus t.w.v. 680 euro. Graag zien wij dit bedrag teruggestort op onze rekening aangezien jullie in strijd zijn met art. 7:17 BW. Indien jullie hier niet aan mee werken zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Geachte mevrouw Buijk,

Omdat u oude communicatie van ons heeft ontvangen waarin staat dat er een Travel Experience Box verstuurd wordt na het maken van een boeking begrijpen wij zeker uw klacht.

De Travel Experience Box is een incentive waar niet voor betaald wordt maar als extra bij het aanbod van SuperCityTrips aangeboden wordt. Uw beredenering dat wij dan € 680 naar uw rekening moeten overmaken is geheel ongegrond.

Om u tegemoet te komen bieden wij u aan om 3 verschillende Deluxeboxen op www.deluxebox.com gratis uit te kiezen en uw keuze aan ons kenbaar maken. wij zullen deze boxen dan naar uw e-mail versturen.

Beste Resley,
    U geeft aan dat de T.E. Box een incentive is waar niet voor betaald wordt, maar zo staat dit niet in de brief die wij ontvingen. Er staat dat het SuperCityTrips pakket bestaat uit de volgende onderdelen: Heen- en terugvlucht, 2 overnachtingen en een T.E. Box. Verder staat er in de brief: ''Zo betaalt u omgerekend dus altijd slechts €109,- per persoon voor het volledige S.C.T. Pakket.'' Het volledige pakket is dus incl. de T.E. Box.
    Beste Carlijn,

Je hebt een aantal vouchers ontvangen voor het maken van een boeking.
    Bij het verzilveren van voucher 1 en 2 betaald je € 218 voor 2 personen. De T.E. Box is dus geen onderdeel van de vliegreis of hotelovernachting. De T.E. Box is een extra oftewel incentive. In een T.E. Box zitten verschillende kortingsvouchers waarbij u bij verzilveren van alle vouchers € 340 aan korting heeft behaald per box.
    Nogmaals u mag als tegemoetkoming 3 andere boxen op www.deluxebox.com uitkiezen. Graag verneem ik welke boxen u wil ontvangen. Wij zullen dit dan in orde voor u maken.

Beste Resley,
    Bedankt voor uw reactie. Jammer dat deze informatie misleidend in jullie brief staat. Wij hebben gekeken naar de boxen die u ons aanbied en zien dat deze binnen 5 weken allemaal verlopen en sommige al verlopen zijn. Dit geeft ons niet de kans om gebruik te kunnen maken van deze boxen. Ik hoop dat u alsnog met een gewenste oplossing kunt komen, wellicht is het mogelijk de waarde van de boxen uit te keren.
    Beste Romy,

Er staan op de website genoeg boxen die geldig zijn t/m 31-12-2017.
    Wellicht dat u dit niet goed hebt gezien. Het aanbod is dan ook dat u 3 verschillende boxen op de website van Deluxebox mag uitkiezen.

Resley

Ook een klacht indienen over ?