Klacht Supercitytrips.com: Vliegtickets te laat ontvangen

# 119050
J. Thomassen

Bij supercitytrips moet je 2 weken van te voren al online inchecken. Mijn vriend kwam daar een paar dagen voor vertrek achter en heeft het toen gelijk gedaan. De dag voor vertrek kreeg mijn vriend een mail dat dat nog niet was gedaan. Na aanleiding van die mail gelijk supercitytrips gebeld en die beloofden ons dat we die zelfde middag onze vliegtickets toegestuurd zouden krijgen. Tot s avonds gewacht en nog steeds geen mail. We vlogen om 11 uur s'ochtends en supercitytrips is pas vanaf 9 uur bereikbaar. Wij om 9 uur op het vliegveld nog gebeld omdat ons de vliegtickets de vorige dag al waren beloofd, wij kregen toen te horen dat er niks meer aan gedaan kon worden voor de heenreis. Bij het inchecken hebben we 45 euro per persoon moeten betalen omdat we de vliegtickets niet hadden.

Wij eisen ons geld terug. Mijn vriend heeft ons nog ingecheckt voor de herinneringsmail en aan de telefoon werd beloofd dat we de vliegtickets diezelfde middag nog zouden krijgen!

Supercitytrips.com
    Geachte mevrouw Thomassen,

Wij hebben uw reisdocumentgegevens niet op tijd ontvangen waardoor wij u niet op tijd online hebben kunnen inchecken en u ook niet hebben kunnen voorzien met uw instapkaarten. Op 23 juni heeft u de bestemmingsbevestiging ontvangen waarin het volgende wordt aangegeven "Let op: Geef uiterlijk 14 dagen voor vertrek uw gegevens door via http://supercitytrips.com/check-in/. Daarna hebben wij een reminder op 2 juli verstuurd maar helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Hierna is er nog een reminder verstuurd op 6 juli waarna wij dezelfde dag alsnog de reisdocumentgegevens hebben ontvangen. U heeft toen telefonisch contact met ons opgenomen en wij hebben u tijdens dat gesprek aangegeven dat wij uw gegevens naar de desbetreffende afdeling hebben doorgestuurd in de hoop dat uw instapkaarten alsnog dezelfde middag verstuurd zouden worden. Helaas is dit niet gelukt en heeft u de volgende dag 2 uur voor uw vertrek, contact met ons gehad met de vraag of wij toch nog iets voor u konden betekenen.
    Wij hebben toen direct contact opgenomen met Ryanair en geprobeerd u alsnog online in te checken en u te voorzien met uw instapkaarten maar tevergeefs. Tijdens dit gesprek gaf u aan dat u begrip had voor de ontstane situatie en ervan bewust was dat u uw reisdocumentgegevens op tijd naar ons had moeten sturen. Wij vinden het dan ook heel jammer dat u eerst een klacht op de website van Klachtenkompas plaatst voordat u contact met ons heeft opgenomen om uw klacht te bespreken. Wij gaan er dan ook van uit dat u begrijpt dat dit probleem is veroorzaakt door het niet op tijd versturen van uw reisdocumentgegevens en wij er alles aan hebben gedaan om dit alsnog tot een goed einde te brengen.

J. Thomassen

Ook een klacht indienen over Supercitytrips.com?