Klacht Supercitytrips.com: Weigeren van mijn annulering

Lynn.

Ik boek een verrassingsreis (cadeau voor de verjaardag mijn moeder) voor twee personen. Deze wordt blijkbaar doorgestuurd naar verrassingstickets. Echter staat er bij SuperCityTrips dat vertrek voor 31 oktober is. Ik heb vier mogelijke data van vertrek doorgegeven maar ik krijg dat het niet mogelijk is om dan iets te kunnen vinden (van verrassingstickets) en krijg nieuwe opties in november. Hoezo november, uiterlijke datum zou toch 31 oktober zijn? Dit staat immers groot op de website van supercitytrips. Supercitytrips geeft telefonisch aan dat ze er verder niets mee te maken hebben en het uit handen geven aan verrassingstickets. Prima, ik kan alleen die dagen i.v.m. onderwijsvrije week dus ik wil het annuleren en heb zelf vliegtickets gekocht en een hotel gereserveerd als cadeau voor mijn moeder naar Londen. Vliegtickets voor ons beide was rond de 98 euro, dus ik snap niet hoe ze niks hebben kunnen vinden. Ook Riga en Manchester vond ik voor die prijzen, dus beetje gek.

Maar nu komt het, ik wil annuleren en ze blijven weigeren om mijn annulering in behandeling te nemen. Ze reageren er gewoon niet op, nee ze zeggen "we zoeken nog naar nieuwe opties." Ik heb ook gezegd hoe duidelijk moet ik zijn maar krijg toch weer we gaan het weer opnieuw proberen. Ze zijn ook niet telefonisch bereikbaar waardoor je de hele tijd kan wachten tot ze reageren op de chat.

Zo snel mogelijk mijn geld terug, voor 1 juli!

Ook een klacht indienen over ?