Klacht Superdagdeal: De best gemaskeerde vorm van oplichting...

Klachtnummer
# 11853
Gebruiker
Miko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8-8-2012 17:48 bestelde ik via superdagdeal.nl een 3 meter lange iPhone kabel met adapter voor het bedrag van € 6,95 inclusief verzending en handling.

De meest idiote wijze van bestellen die ik ooit heb gezien. Je bestelt een artikel, pas na je bestelling wordt je geconfronteerd met het feit dat je een of andere voucher in moet leveren, maar dit moet je wel bij superdagdeal zelf doen??? Doe het vooral wel via 5 dagen anders is je voucher waardeloos.

16 augustus, 4 september en 12 september geklaagd waar de bestelling blijft. Steeds het excuus dat "de leverancier elk moment kan gaan leveren en we nog 5 dagen geduld moeten hebben".

Ruim 5 weken later nog steeds geen kabel. Bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd. Nu wordt men minder vriendelijk en wil men allerlei perfect ingevulde formulieren zien om na beslissing en 28 dagen later tot terugbetaling over te gaan.

Hier wordt overduidelijk opzettelijk niet geleverd, een enorme muur opgeworpen om je geld terug te krijgen en zo 6

De oplossing

geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdagdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdagdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen