Klacht Superdagdeal: Geen levering, geen terugbetaling!

Klachtnummer
# 39704
Gebruiker
joswanten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 april bestelde ik een set opzetborstels voor de electrische tandenborstel. Na wekelijks bellen steeds geen levering. Op 10 juni gevraagd om resitutie van het geld (€ 13,90). Keurig een formulier ingevuld en de belofte gekregen dat het geld binnen 28 dagen teruggestort gaat worden. Tot op heden wekelijks gebeld waar het geld blijft en iedere keer met een kluitje in het riet gestuurd. Geen geld ontvangen. Gezien de grote gelijkenis met de vele beschrijvingen van andere klagers lijkt dit een structurele wijze van handelen. Graag actie.

De oplossing

Betaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdagdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdagdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen