Klacht Superdagdeal: Geen levering én geen terugbetaling

Klachtnummer
# 36534
Gebruiker
Februari2013
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in februari 2013 2 producten besteld.
In april nog steeds niets geleverd dus toen maar eens begonnen met bellen.
Was een bekend probleem en zou 'vrijdag' opgelost gaan worden. Dit verhaal heb ik 3 keer moeten horen.
Vervolgens in juli 2013 maar een formulier opgestuurd om m'n geld terug te krijgen.
Dit kon 28 dagen duren. Dus dit weer afgewacht, en inmiddels zijn we weer 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets. Ieder telefoontje levert alleen maar op dat ze het gaan doorzetten en in orde gaan maken, maar ondertussen gebeurd er niets.

Onbetrouwbare club dus, geld en tijd in gestoken, maar geen restitutie !

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdagdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdagdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen