Klacht Superdagdeal: Levering via www.superdagdeals.nl wordt niet geleverd

CDS

; Op 29 dec 2012 is een bestelling gedaan bij superdagdeals.nl voor het leveren van 3 led turtles. Dit geschied door het invullen van een voucher code op de site van actiongroupdeals.nl . 2 van de 3 vouchers worden geaccepteerd en daarmee binnen korte tijd geleverd. De 3e code wordt niet geaccepteerd en dus niet geleverd. Er volgt een lange email wisseling zonder resultaat. superdagdeals neemt contact op met actiongroupdeals maar het bedrijf (b)lijkt niet meer te bestaan en geen reactie te geven. superdagdeals reageert ook niet meer op email. De turtles zijn aangekocht als kado's voor 3 kinderen waarvan er nu 1 dus geen turtle heeft kunnen krijgen. Ik heb alle contact gegevens en email conversaties in een word document gebundeld. de vele telefoongesprekken zijn niet gedocumenteerd. N. de Schipper.

uitleveren gewenst LED schildpad met nachtlampje.

Wij vinden dat Superdagdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Superdagdeal?