Klacht Superdagdeal: Muursticker niet ontvangen

Klachtnummer
# 40121
Gebruiker
Anoniem2302
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb enkele weken geleden een muursticker besteld via Superdagdeal.nl. Ik heb hier ook al voor betaald en een mail gekregen (29-10-2013) dat de sticker met de leverancier mee is en zo snel mogelijk zou worden geleverd. Het is inmiddels 2 weken later en nog niets ontvangen. Ik heb op internet al meerdere klachten over hetzelfde bedrijf, waardoor ik enige twijfels heb over het bedrijf.

De oplossing

Ik zou graag het product willen ontvangen en als dit niet mogelijk is mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdagdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdagdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen