Klacht Superdealstore.nl: hoover kapot

Klachtnummer
# 168657
Gebruiker
bert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

medio maart hooverboard S8 besteld, werd niet geleverd binnen afgesproken tijd, na moeilijk mailcontact bericht over inbraak alles weg maar werd opgelost binnen 2 weken!
Duurde iets langer maar idd na week of 3 werd hij toch geleverd. Helaas na 3 weken gebruik werkte hij niet meer! Superdealstore is nergens meer te bereiken dus garantie ho maar! na openschroeven en overleg met andere leverancier blijkt er geen taotao moederboard in te zitten zoals ze destijds op de website over liepen op te scheppen! maar een goedkope imitatie. Nu voor 100,= nieuw moederboard kopen en hopen dat hij dan weer werkt! Blijft zuur, van 11 jarig meisje haar €50,= spaargeld afpakken met rommel verkopen. Hoop dat ik ze x persoonlijk tegenkom :-) tip voor overige defecten: hooverboardz.nl verkoopt onderdelen of repareert voor u, tot nu toe ben ik hier per app keurig te woord gestaan en wordt alternatief aangeboden.

De oplossing

Bereikbaar zijn en garantie verlenen zoals beloofd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen