Klacht Superdealstore.nl: Kapotte Smart Balance Board (oxboard, hoverboard). Superdealstore en/of Mariam Verleijsdonk niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 169050
Gebruiker
Inge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin januari 2 oxboards besteld bij superdealstore voor 350 euro per stuk. Mijn zoontjes van 12 en 11 hadden hier maanden voor gespaard. Na lange weken wachten werd er 1 afgeleverd die ook nu nog prima functioneert. Correspondentie met Miriam Verleijsdonk van Superdealstore verliep heel plezierig. Het tweede oxboard werd weken later geleverd maar werkt niet goed. De linkerhelft valt regelmatig uit waardoor het apparaat echt gevaarlijk is om op te rijden. Na vele malen te hebben gemaild met het verzoek om omruiling of geld terug ontving ik een mailtje dat het magazijn van superdealstore was leeggeroofd. Er werd vermeld dat alle zaken keurig zouden worden afgehandeld, maar dat het door de situatie wat langer zou duren. Inmiddels zijn we meer dan 5 maanden verder, zit mijn kind met een niet werkend oxboard waar hij 350 hard gespaarde euro's voor heeft betaald. De superdealstore is niet meer bereikbaar en ook van Miriam Verleijsdonk hebben we tot nu toe geen oplossing gekregen.

De oplossing

Het niet goed werkende oxboard terugsturen en geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen